Ogar 200 Romka '84
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,483
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Ogar 200 Romka '84
(01-10-2023 23:40:38)łogór 200 napisał(a): No dzień dobry wlasnie, witamy w gronie okuratnych posiadaczy czeskiego boxera.w końcu coś normalnego a nie tylko te dezlomety,jak Pan już przykręcałeś automat to zobacz Pan czy nie masz Pan luzu pod tym segerem od automatu ważny temat bo inaczej przy każdej zmianie automat łata góra dół jak Żyd wiadomo po czym.luz na wajsze od zmiany biegów akurat nie wpływa na wypadanie ale jest irytujący,polecam przeróbkę na przeguby kuliste i pręt tylko hartowany tu tego.
Siema, mi się w sumie bardzo podoba konstrukcja tego silnika, zwłaszcza mnie urzekło że w przeciwieństwie do polskich silników da się wyjąć dysze bez wyciągania gaźnika  Zobaczę ten seger, chociaż wątpię, jak to nie pomoże to silnik leci na stół.
(02-10-2023 00:21:33)MotoPasjonat napisał(a): chwila moment i bedzie to towar deficytowy i pożądany.
No nie wiem, tego jest naprawdę pełno, tylko że nie widać. A za bardzo ich już nie ubędzie.
Licząc na szybko to koszt renowacji wyniósłby mnie ok. 2000-2500 zł. Dużo? Chyba nie aż tak źle. Silnik nie powinien wyjść drogo zwłaszcza że mam drugi na części (w zasadzie to chciałbym zrobić właśnie ten drugi, bo jest od niego). Chromy prócz przedniego koła są w ładnym stanie, a i te przednie odratuję jak się da. Malowanie już pisałem, na pewno nie proszek, na pewno nie dwuskładnikowy, renolak lub akryl.
|
|
02-10-2023 11:25:46 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 Romka '84 - romek - 02-10-2023 11:25:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|