Romet 50-T1, a dokumenty Pony
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi
Liczba postów: 2,205
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Romet 50-T1, a dokumenty Pony
Spokojnie. Jeśli numer nie jest przebijany (możesz wstawić fotkę lub wysłać mi na priv to ci powiem czy jest oryginalny) to jest do odkręcenia.
Pomyłka zapewne wynika z tego że motorowerów kiedyś nie rejestrowano. Były zgłaszane do rejestru i dostawałeś taki kartonik bez żadnych danych na temat pojazdu - tylko marka i numer ramy (czasem silnika lub obydwa). W latach 90. wszedł obowiązek zarejestrowania pojazdów na normalne dowody. Wówczas trzeba było uzupełnić brakujące parametry i ktoś musiał posłużyć się katalogiem ITS, to taka gruba księga która zawierała dane większości pojazdów możliwych do spotkania na polskich drogach (niekoniecznie prawidłowe). Pamiętaj że dla większości osób, zwłaszcza wtedy był to po prostu ,,komarek''. Internetu nie było, naklejki ze schowka odpadły, książki napraw nie było pod ręką. To ktoś wybrał pierwszy z brzegu model i trafiło na motorynkę. Jak dobrze pamiętam właśnie tam była podana ładowność 90 kg (co ciekawe sama fabryka podawała raz 90 kg, raz 100 kg).
Znajdź kumatego diagnostę, najlepiej starszego i dowiedz się co na to wydział komunikacji, bo jest to oczywista omyłka ktorą powinno się dać skorygować podczas badania technicznego, ale nie zdziw się że będą na Ciebie patrzeć niektórzy jak na kombinatora który chce zarejestrować na kupione papiery.
|
|
29-09-2023 18:22:16 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 50-T1, a dokumenty Pony - romek - 29-09-2023 18:22:16
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|