Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Jaguar Specjal Reynolds
|
Autor |
Wiadomość |
jurek_1961
Uczeń
Liczba postów: 176
Imię: Jurek
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Jaguar Specjal Reynolds
Piszesz, że - z uwagi na wzrost - szukasz ramy 590.
Z jednej strony kombinowanie typu - skoro rama trochę za mała to ratujemy się dłuższym mostkiem i dłuższą sztycą podsiodłową i jakoś to będzie, to chyba nienajlepsza droga. Z drugiej - jeśli nie da się znaleźć tego czego potrzeba...
Sam mam dwa Jaguary. Jeden to 530, drugi 570. I jeżdżę na obu. Mniejszy jest bardziej zwrotny, większy bardziej stabilny przy jeździe na wprost, no ale to żadne odkrycie, bo tak być po prostu musi. Z tym, że takie podejście, to - moim zdaniem - powinny być indywidualne decyzje...
Natomiast Jaguar Specjal był robiony w jeszcze większym rozmiarze 610 (fabryczne oznaczenie modelu to 2790 - stan na 10.05.1972). Z tym, że jeśli nie ma "na rynku" ramy 590, to pewnie o tę największą będzie jeszcze trudniej...
|
|
03-09-2023 14:49:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jaguar Specjal Reynolds - jurek_1961 - 03-09-2023 14:49:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|