Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 problem z V-max
|
Autor |
Wiadomość |
Cheeq
Nowy
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/nowy.png)
Liczba postów: 8
Imię: Daniel
Skąd: Wronki
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 problem z V-max
(25-08-2023 13:05:32)łogór 200 napisał(a): No jak przytarty był i są wzdłużne rysy to napewno kompresja ucieka,
A próg już miał na gorze?
Ja kiedyś na próbę założyłem taki zestaw ze cylinder byl używany niby w fajnym stanie dokupiłem nowy tłok z pierścieniami i nie chodziło to za dobrze,dopiero po szlifie i nowym tłoku było ok.kompresja tez może uciekać między głowica a cylindrem,tak naprawdę jak mówię to by trzeba wszystko porozbierali posprawdzać,uszczelniacze na wale wymieniałeś?moze tam tez uciekać możliwości jest sporo,ciśnienie sprężania by sporo powiedziało o stanie tego zeztawu
Właśnie zrobiłem tak jak mówisz, mialem cylinder w według mnie dobrym stanie dokupilem do niego tłok z pierscieniami i pomyślałem że bedzie elegancko. pomiedzy cylindrem a glowicą mam taką cienką uszczelke metalową. uszczelniacze nowe, olej ze skrzyni nie znika
Dzięki wam chłopaki za podejście do tematu, jednak wiedza na forum to nie to co facebook ![Smile Smile](images/smilies/smile.gif) czyli wychodzi na to że problem leży w cylindrze/tłoku. Silnik poltora roku temu tj. około 1300km miał remont, wymieniłem wszystkie łożyska, uszczelniacze, sprzęgło wraz z przekładką, łańcuszek sprzęgła, wiadomo uszczelki itp. W takim razie pytanie, czy taki zestaw od jackmotors bedzie okej?
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-08-2023 13:21:00 przez Cheeq.)
|
|
25-08-2023 13:17:52 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 problem z V-max - Cheeq - 25-08-2023 13:17:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|