Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 problem z V-max
|
Autor |
Wiadomość |
Cheeq
Nowy

Liczba postów: 8
Imię: Daniel
Skąd: Wronki
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 problem z V-max
(25-08-2023 13:05:32)łogór 200 napisał(a): No jak przytarty był i są wzdłużne rysy to napewno kompresja ucieka,
A próg już miał na gorze?
Ja kiedyś na próbę założyłem taki zestaw ze cylinder byl używany niby w fajnym stanie dokupiłem nowy tłok z pierścieniami i nie chodziło to za dobrze,dopiero po szlifie i nowym tłoku było ok.kompresja tez może uciekać między głowica a cylindrem,tak naprawdę jak mówię to by trzeba wszystko porozbierali posprawdzać,uszczelniacze na wale wymieniałeś?moze tam tez uciekać możliwości jest sporo,ciśnienie sprężania by sporo powiedziało o stanie tego zeztawu
Właśnie zrobiłem tak jak mówisz, mialem cylinder w według mnie dobrym stanie dokupilem do niego tłok z pierscieniami i pomyślałem że bedzie elegancko. pomiedzy cylindrem a glowicą mam taką cienką uszczelke metalową. uszczelniacze nowe, olej ze skrzyni nie znika
Dzięki wam chłopaki za podejście do tematu, jednak wiedza na forum to nie to co facebook  czyli wychodzi na to że problem leży w cylindrze/tłoku. Silnik poltora roku temu tj. około 1300km miał remont, wymieniłem wszystkie łożyska, uszczelniacze, sprzęgło wraz z przekładką, łańcuszek sprzęgła, wiadomo uszczelki itp. W takim razie pytanie, czy taki zestaw od jackmotors bedzie okej?
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...aign-id=19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-08-2023 13:21:00 przez Cheeq.)
|
|
25-08-2023 13:17:52 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 problem z V-max - Cheeq - 25-08-2023 13:17:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|