Słuchaj nie cvchxe żeby było później na mnie ze ci źle podpowiadam czy coś.
Pisze to co ludzie robią.
Ja też to stosowalem i mogę Ci polecić.
Jest taki sklep jackmotors
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/gazni...nik+romet.
Ja kupiłem dokładnie ten. Nie jest to ta klasa co oryginał. Widać nawet w dotyku itp, ale wykonany jest dobrze. Wewnątrz wszystko jest dobrze wykonane. W zestawie masz kruciec.
Tylko dysza jest tam 70, co dla seryjnego rometa będzie na pewno za dużo i nie będzie się do końca wkręcał.
Musisz dokupić kilka dysz. Dysze M5 gwint. Kup sobie rozmiary powiedzmy od 55-70 tak co 2-3 rozmiary. 55 58 60 62 65 68. Powiedzmy takie. I już sobie dobierzesz. Ale jakbym miał brać do serii to 60/62
Ja dysze brałem na allegro. Sztuka kosztuje może 2 złote. Trzeba brać pojedynczo i samemu skompletowac zestaw. Są gotowe zestawy ale takich rozmiarów akurat nie znalazłem. Z większymi nie ma problemu ale takie małe ciężko.
Możesz pokusić się o oryginalny delorto z tej samej strony ale mniejszy - 12/14 za 280., tu masz 15/15.do tego Rozwiercić sobie ten otwór pod gaźnik w cylindrze żeby się pokrywał otwór z otworem krucca.
Przykręcić kruciec na cylinder. Bez gaźnika. Sam kruciec. I mazakiem zaznaczyć na ile trzeba Rozwiercić. I będziesz miał gotowy tuning. Na początek to ci zrobi robotę.
Dolot na 15 mm zrobić i dać ten gaźnik. Pasuje na niego oryginalna puszka szmerów ssania
Wrzucę Ci fotki z mojej pracy.
Tak wygląda ten gaźnik. Filtr powietrza jest dorabiany więc na to nie patrz. Są zdjęcia krucca na cylindrze. Widzisz tam w środku jest zrobione że otwory się pokrywają i nie ma żadnych progów, uskoków czy różnych średnic. Bo w Romecie masz pod gaźnik 12 mm. Tu będziesz miał 15. Jak nie wiesz jak to daj to komuś żeby Ci powiększył ten otwór pod wymiar krucca. Bez tego też będzie działać ale taka przeróbka da na pewno dobry efekt.