| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Debata o różnorodności modeli Rometu
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Debesta 
 
 
		
			Człowiek Sztos 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,528 
Imię: Lechu 
Skąd: Dęblin 
Pojazd: Romet 2375 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Debata o różnorodności modeli Rometu 
			 
			
				Dzień dobry wieczór dla Państwa. Ma pytanie odnośnie pokryw do różnych silników rometu (s38, 017, 023, 019, 025, 010, SH). W jakich latach były stosowane dane pokrywy, oraz których modelach silników: 
Okrągłe: 
-od zaplonu predom-dezamet gruba trzcionka 
-od zaplonu predom Dezamet cienka trzcionka 
-od zaplonu ZDM z żołędziem cienka trzcionka 
-od sprzęgła s38 z blaszana zaślepka walka kopki 
-od sprzęgła z żołędziem z zalanym otworem walka
 
Kwadratowe: 
--od sprzęgła gola z zalanym otworem walka kopki 
-od sprzęgła ZDM Gige E z zalanym otworem walka 
-od zaplonu -predom-dezamet gruba trzcionka z tulejkq 
-od zaplonu -predom-dezamet z ciekną trzcionka bez tulejki 
-od zaplonu z samym napisem DEZAMET z tulejkq 
Oraz w jakich latach powinniśmy się spodziewać wybitej jedynki na cześć znaku jakości, a w jakich latach tylko nadlew w kształcie trójkąta bez znaku jakości? 
Oraz czy wałek pedałów (przepraszam że tak powiedziałem) jest taki sam zarówno w kwadratowym jak i okrągłym? 
Ps:Ja wiem kto będzie znał odpowiedź na wszystko, ale może też inni wniosą coś konstruktywnego   
			 
			
			
 
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-05-2023 00:05:36 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Debata o różnorodności modeli Rometu -  Debesta - 02-05-2023 00:05:36 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |