4KM z silnika S38 Czyli jak z komara zrobić ścigana! -SPRAWDZMY TO!-
Witam.
niby jest temat krótki w punktach, jednakże chce zastosować wszystko, co przekazał T. Sałek
W tym temacie będę opisywał instalacje modyfikacji do silnika s38 zdjęciami i swoimi opiniami, według Tomasza Sałka - na własnej skórze. Mam małe doświadczone w modyfikacji rometów ( https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...sa%C5%82ek ) Jednakże modyfikacje będę instalował wszystkie, nawet tłumik od wsk 125 - bez dyfuzora (może później, czy jest różnią)
Przez turbulencje po kupnie komara "zarejestrowanego" został mi silnik w dobrym stanie (chociaż nie skazuje go na porażkę... będę pisał list do UK).Posiada pedały, co i tak daje + 5 do lansu i takiego chciałbym mieć w moim Komarku.
Prawie wszystko, co napisał będzie zaadaptowane, jednakże na pewno będzie zmieniony:
- Gaźnik Dellorto sha 16
- CDI
- Jeżeli tłok ma 57, będzie skrócony. Jeżeli nie (długość 55)- zostawiamy
- Usadzony będzie wał od Morretti z pełnymi przeciwwagami. Pomimo tajwan, to w swoim komarku 5 sezon jeździ i jest spoko oraz poprawia osiągi sam sobie
na pewno na teraz mam pytanie co do wysokości głowicy. Nie jestem pewien, czy na Węgry nie była mniejsza i dawała większą kompresję. Chciałbym, aby ktoś zmierzył ile wysokości posiada głowica w s38 u was? porównam
jeszcze mam pytanie na zdjęciu - to ono pokazuje?
więcej pytań na teraz nie mam oraz będę robił film na youtube wprowadzający, także z fartem
u tokarza zleciłem taką przejściówkę na kolanko z wsk
bo ten "lejek przejściowy na rurę wydechową przy układnie wydechowym wsk s01" trochę nie pakuje jak to ma wyglądac
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-12-2022 12:38:58 przez Norweski Zomowiec.)
/
4KM z silnika S38 Czyli jak z komara zrobić ścigana! -SPRAWDZMY TO!-
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.