Remont Romet Kadet-Sport. Delikatny tuning
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,845
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Remont Romet Kadet-Sport. Delikatny tuning
Tłumik od simsona poprawi, ale nie będzie TO, co da "spawak" skierowany na wydajność, choć rezo na 4800 w wąskim zakresie robi robotę...
Tłok jeżeli ma 57 (komarowski), to skróć bezpiecznie 1,5mm długości. Jak to kadet, to cylinder 023 lub 019. Najlepiej zastosować cylinder oryginalny zmd 019 bo tam nic już nie trzeba kombinować -- okno wydechowe ustawione na 30mm. 023 ustawione jest na 33mm - wtedy podnieść wydech o 2mm/3mm na wysokość 30 mm czyli wysokości takie jak w charcie nie licząc ssącego - i by jakoś jeździło. Można też zrobić taki patent, że cylinder planujesz u tokarza o 2mm i zakładasz aluminiową podkładkę pod cylinder 22 i wszystkie okna podniesione
jak podniesiesz okno o te 1,5/2/3mm, to zwiększą się maksymalne obroty jednakże dół silnika spada :/ i właśnie skracanie tłoka, większy gaźnik i dyfuzor może pomóc w przyroście mocy na średnich obrotach - JEDNAKŻĘ W tym silniku trzeba uważać z wysokościami okien ponieważ jest to silnik dwu biegowy - za bardzo podniesiesz okna i silnik będzie słaby na niskich obrotach
|
|
23-11-2022 09:37:55 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont Romet Kadet-Sport. Delikatny tuning - Norweski Zomowiec - 23-11-2022 09:37:55
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|