Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
019 wzmocnienie sprzęgła - tarczy z bolcami
|
Autor |
Wiadomość |
wazniak96
Smerf Mechanizator
Liczba postów: 643
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: 019 wzmocnienie sprzęgła - tarczy z bolcami
A ja się na ten gaźnik (P2R) napaliłem i powiem tyle, że przy oryginalnym zapłonie nawet nie chciał chodzić, na CDI znowu działał zajebiście podczas jazdy ale nie trzymał wolnych obrotów, a dokładniej to chwilę trzymał po czym gasł i był mega problem z odpaleniem.
Testowane na 023, obecnie wrzuciłem go do jaffki bo mój jikov nadaje się na śmieci ale jeszcze nie miałem okazji za dużo na nim pojeździć (jeszcze muszę trochę pogrzebać zanim wyciągnę ją na drogę).
Także jeśli chcesz współczesny gaźnik to celowałbym w dellorto 14.12L jak Norweski jeździ. Już kilka osób (z tego co kojarzę) go wkładało i jest git. A może też być tak, że po prostu ja dostałem jakiś felerny egzemplarz (tak, testowałem na różnych dyszach).
Co do sprzęgła to o ile nie zamierzasz pakować jakieś twardej sprężyny (co będzie niewygodne w użytkowaniu) albo strzelać ze sprzęgła żeby poryć to możesz śmiało zostawić jak jest. Sam mam chyba w komarze drut zbrojeniowy zamiast zawleczek i dalej to jeździ. Inna sprawa - jeśli przesadzisz z podkręceniem mocy to może zacząć się ślizgać sprzęgło. Wtedy będzie trzeba kombinować
Jeszcze jedna mała rada - widzę, że masz dość sporą wiedzę i spoko ogarniasz ale nie wiem ile silników przerobiłeś. Odradzałbym jednak kombinowania za dużo na raz. Wystarczy, że coś spierdzielisz po drodze (jak np. felerny gaźnik jak u mnie) i zlokalizowanie problemu będzie turbo trudne
|
|
23-09-2022 21:19:41 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 019 wzmocnienie sprzęgła - tarczy z bolcami - wazniak96 - 23-09-2022 21:19:41
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|