Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Porównanie. Zmierzone wysokości okien w cylindrach 019 023 współczesny 019.
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,844
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Porównanie. Zmierzone wysokości okien w cylindrach 019 023 współczesny 019.
Ja Tobie powiem tak:
Jeżeli zastosujesz cylinder z kanałami 023 i chcąc uzyskać jego maksymalną, ale bezpieczną moc to zrób tak:
- Okno wydechowe w cylindrze podpiłować 1,5mm od góry pilnikiem
- Podpiłować tłok od strony wydechu 1,5mm
- Podpiłować tłok od strony kanałów płuczących 0,5mm
- Skrócić nóżkę tłoka od strony ssania 1.5mm/2mm <- tutaj zależy jaki będziesz miał tłok, a dokładnie wysokość tłoka (komarowski, czy chartowski [od almotu dostaniesz krótszy] )
- Splanować głowice 1,5mm
Wtedy masz okna zgrane z tłokiem na:
Wydech 30
Przelot 36,5
Dolot 55
Do tego dellorto 14, czy nawet 15 lub 16 i masz około 2,7KM
Do pełnych efektów, to musisz zastosować CONAJMNIEJ tłumik od simsona (3KM) lub zrobić dyfuzor - zastosowanie odpowiedniego dyfuzoru na pewno podbije maksymalne obroty do 6500obr i uzyskasz 4KM
więcej bym się nie pchał, bo uwalisz wieloklin na wałku zdawczym na 100%
|
|
03-09-2022 21:04:41 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Porównanie. Zmierzone wysokości okien w cylindrach 019 023 współczesny 019. - Norweski Zomowiec - 03-09-2022 21:04:41
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|