Debesta, uguem można zamówić jakieś części i całe te z Białorusi.
Romek, patent z króćcem wygląda tak:

Ogólnie jeśli chodzi o tq naklejkę to wygląda ona jakby była tam oryginalnie. Wiem że stelle jako tako produkowane były w Dezamecie, ale naklejka wygląda jakby była ona naklejona od nowości.
Łogór, nie myślałem by zmieniać ten silnik delty na polski silnik ze względu na to że jak wcześniej pisałem, jakby nie odpalił to rozebrał bym ją na części. Sam silnik moim zdaniem nie jest zły, też 2 biegi jak dezamet, ale już oryginalnie ma zapłon elektroniczny, sama jego budowa jak już analizowałem nie jest jakaś trudna. Podoba mi się jego charakterystyka pracy, dosyć żwawo się rozpędza. Również nie myślałem nad zmianą silnika na polski ze względu na to za taki 023 kompletny trzeba dać co najmniej aktualnie 350zł i jeszcze nie wiadomo czy nadaje się wogóle do remontu.
Tak motorynka prezentuje się w świetle dziennym:

Ogólnie co już zostało zrobione przy motorynce:
-naprawa sprzęgła
-założenie fajki oraz kabla WN
-wymiana modułu układu zapłonowego
-skompletowanie kół oraz ich odświeżenie (polerka piast, wyczyszczenie i pomalowanie obręczy)
-kupno siedzenia (udało się kupić dosyć ładne siedzenie od karpaty i po przeróbkach ładnie się prezentuje na motorynce)

-Polerka układu wydechowego oraz polerka uchwytu do zaciągania motorynki do tyłu gdy stawia się ją na nóżki
Co jest w planach:
-dokładne mycie
-odnowienie plastików (jak widać stella ma wszystkie plastiki i są do tego całe, jedynie końcówka jest jak zawsze ułamana, ale to zawiozę do spawania i będzie lux)
-polerka pozostałych chromów i lekka polerka silnika oraz całej karoserii
-rejestracja