Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Delikatny problem z zapłonem Jawa 223
Autor Wiadomość
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 668
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #13
RE: Delikatny problem z zapłonem Jawa 223
(17-08-2022 16:12:12)łogór 200 napisał(a):  sorry ale żem wymiękł jak to przeczytałem...

Nic z tego nie rozumiem niestety pisane jest to chyba mową bombaską.

jak cewka jedna masa jak żem pisał że obie cewki są zmasowane do podstawki,kabelek co się urwał się to +

To gdzie to przylutujesz nie ma znaczenia byle na wyjściu i żeby dobre połączenie było.
Nie widzę też jak masz to porobione i gdzie chcesz to zalutować, jakie zdjęcia by się przydały.

No nie do końca masz rację. Tak jak bob pisze cewki są połaczone szeregowo więc jedna cewka nie jest spięta do masy.

Cewka to nawinięty drut. W przypadku połaczenia szeregowo dwóch cewek, początek drutu pierwszej cewki jest zmasowane, zaś koniec drutu cewki jeden jest połączony do początku drutu cewki dwa. Wyjście cewki numer dwa to interesujące nas zasilanie które wpinamy w instalację.

Fajnie to widać na schemacie w tym wątku:
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=32172

@Bob musisz przylutować kabelek w tym miejscu co był. Jeśli podpiąłbyś kabelek do konektora to musiałbyś miejsce urwania zmasować a i tak miałbyś w takim przypadku podłaczenie równoległe zamiast szeregowego, czyli napięcie byłoby 3V ale wyższe natężenie.
17-08-2022 16:20:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Delikatny problem z zapłonem Jawa 223 - wazniak96 - 17-08-2022 16:20:50




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 10:18:51
» Odpowiedzi: 184
» Wyświetleń: 10013
Naklejki na Jubilatach 2
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 02:39:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 61
Renowacja Romet Jubilat 1...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 02:37:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 143
Rewizja silnika mińsk 400
Ostatni post: jacko
Dzisiaj 01:23:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 33
zderzak startera
Ostatni post: składakowcy
Dzisiaj 00:26:30
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 21
Skrzynia biegów Jawa 50
Ostatni post: Jakub
Wczoraj 21:54:50
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 26
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: de_gumis
Wczoraj 13:58:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 53
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Jakub
Wczoraj 13:41:26
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 850
Dźwignia hamulca i podnóż...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 09:39:07
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 112
Koła ogar 200
Ostatni post: Pablo321
Wczoraj 00:21:07
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Zatarty S38
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 00:19:31
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2277
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:27:16
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 503
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:23:25
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 589
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:17:44
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 1623
Remont
Ostatni post: Maka_91
26-07-2025 23:00:17
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 2059

Reklama