| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Komar 231
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Debesta 
 
 
		
			Człowiek Sztos 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,528 
Imię: Lechu 
Skąd: Dęblin 
Pojazd: Romet 2375 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Komar 231 
			 
			
				zdemontuj dekielek komory pływakowej, przysłoń palcem gniazdo iglicy pływaka, a od strony przewodu paliwowego dmuchaj, powinno powietrze przechodzić obok gniazda iglicy (obok tulejki, czterema małymi kanalikami). Jeśli coś tam idzie, ale bardzo słabo, to może być przyczyną. Jeszcze można to sprawdzić na postoju, gdy wszyskto jest złożone. A mianowicie, jeśli komar na wolnych obrotach będzie pracował dotąd, aż się mu paliwo skończy, lub się zatrze, a po podniesieniu przepustnicy do połowy, lub więcej i przytrzymaniu jej w tym położeniu dłuższy czas zgaśnie. Następnie po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach po przepompowaniu, lub nawet bez pompowania odpali jak gdyby nic, no to trzeba ten dekielek wymienić na bardziej drożny, lub wyciągnąć gniazdo zaworka i udrożnić całe te.
			 
			
			
 
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 09-06-2022 01:53:07 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Komar 231 -  Debesta - 09-06-2022 01:53:07 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |