Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 zatarty czy przytarty.
|
Autor |
Wiadomość |
Spaceman164
Jawasaki 223

Liczba postów: 632
Imię: Spaceman164
Skąd: Okolice Tarnowa
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Ogar 200 zatarty czy przytarty.
Cześć, akurat dzisiaj spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja. Podczas jazdy 60km/h pod dość mocny wiatr na pełnej manecie Ogar zaczął słabnąć, i nagle tłok stanął w miejscu, zatarłem ehh. Po około 15 minutach odpalił normalnie, o dziwo kompresja jaka była taka jest, jedzie normalnie, lecz po kilku km zaczęło łapać tłok, no to szybko sprzęgło noi zgasł. Postanowiłem wrócić do domu (około 20km) i akurat wracając nic się nie wydarzyło, nic nie łapało. Byłem umówiony z kolega na wypad około 40km w jedną stronę, pojechaliśmy i również nic się nie stało. Ale na pewno jedna rzecz się pojawiła, przy 60km/h jak dam pełny gaz pojawia się efekt jakby go nagle zalewało, pewnie związane z przytartym tłokiem. Noi wracając do meritum, po powrocie do domu zdjąłem kolanko noi tłok ma rysy, a jedna to taka trochę większa plamka? Noi tutaj pytanie, skoro Ogar praktycznie jeździ jak jeździł, odpala i w ogóle, to jest sens wymiany tłoka i szlifu cylindra? Dlatego pytam się bo w zimie planuje mały remont po przejechaniu gdzieś pewnie z 16tys km. Czy lepiej jeździć z tym tak do zimy i wtedy zrobić co trzeba.
Motoren:
-Ogarrr 200 '88
-Cezet 350 472.5 '82
YT-Motorower Ogar Jaskrawo-Niebieski
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-06-2022 19:34:48 przez Spaceman164.)
|
|
05-06-2022 19:33:38 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Ogar 200 zatarty czy przytarty. - Spaceman164 - 05-06-2022 19:33:38
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|