| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					dezamet 025 komora tłoczka ssania w gaźniku
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Tsundere 
 
 
		
			Kuba 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 52 
Imię: Kuba 
Skąd: Bartoszyce 
Pojazd: Romet Pony 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: dezamet 025 komora tłoczka ssania w gaźniku 
			 
			
				 (05-01-2022 13:59:04)Norweski Zomowiec napisał(a):  Jak zamykasz dopływ powietrza i silnik wtedy odpala, jednoznacznie oznacza, że silnik bierze lewe powietrze od strony łączenia gaźnika z cylindrem lub od nieszczelnego simmeringu wału korbowego 
sprawdzałem tamte miejsca i wszystko było ok
  
 (05-01-2022 13:38:02)Tsundere napisał(a):   (05-01-2022 03:55:44)Dawdzio napisał(a):  Jakie ślady zatarcia? Że w komorze czego? W jakim gaźniku? 
 
Jeśli chodzi Ci o tłoczek pompki rozruchowej w oryginalnym gaźniku to chodzi on bezpośrednio w korpusie z miękkiego metalu. To nie cylinder i tłok z pierścieniami, ślady się będą robić. Zacięcie się tłoczka będzie powodowało ciągłe zatopienie pływaka i zalanie świecy, z pewnością nie brak mieszanki. 
 
Paliwo w ogóle dociera do gaźnika? 
co do gaźnika to tłoczek pompki rozruchowej zacina się w pozycji zamkniętej zamkniętej  
co do drugiego pytania tak paliwo dociera do komory pływakowej i dalej nigdzie nie nie płynie 
 
 (05-01-2022 08:20:41)Debesta napisał(a):  Nie ważne o co jemu chodzi. Jesli zdola naleciec paliwa na rozruch i silnik popracuje kilkadziesiąt sekund, po czym zgaśnie zaduszony powietrzem to jest jedna opcja- zatkane odpowietrzenie komory pływakowej. Otwory odpowietrzające znajdują sie w dekielku z kroccem węża paliwa, od wewnętrznej strony, miedzy aluminiowym korpusem, a mosieznym/ brązowym gniazdem/prowadnica zaworu iglicowego pływaka. Sprawdzić drożność to prosta sprawa. 
1. Zatykasz palcem główny otwór gniazda zaworu (od strony pływaka. 
2.Dmuchasz powietrze (najlepiej ustami, sprężone powietrze zbyt głośne) w krociec węża paliwa. 
3. Jesli powolutku gdzies powietrze uchodzi z boku to jest ok, natomiast jesli nic nie idzie to sa zapchane, najczęściej zaśniedzone kanały odpowietrzające. Nie mam patentu na udrożnienie ich, gdyż sa zbyt male, najlepiej znalezc pokrywie z drobnymi kanałami. 
co do działania gaźnika to silnik odpala dopiero gdy zatkam w nim dolot powietrza 
zrobiłem tak jak mówiłeś próbowałem wdmuchiwać powietrze do króćca paliwowego i nie było słychać uchodzącego powietrza
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2022 14:46:52 przez Tsundere.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 05-01-2022 14:42:34 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: dezamet 025 komora tłoczka ssania w gaźniku -  Tsundere - 05-01-2022 14:42:34 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |