Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
|
Autor |
Wiadomość |
Nestor
Nowy
Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
|
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
(20-09-2021 18:47:55)romek napisał(a): Można mieć jak najbardziej z połyskiem.
No to zobaczę po piaskowaniu, jak to będzie wyglądać.
A teraz skupiam się na odpaleniu.
"NADEJSZŁA WIEKOPOMNA CHWILA" jakby to powiedział klasyk. Dzisiaj zacząłem demontować to, co muszę wyczyścić, aby odpalić Romka. W baku było paliwo, a w zasadzie resztki tego, co 25 lat temu było paliwem. Wstrząśnięte nie zmieszane
Dzisiaj tylko mocno wstrząsnąłem tym co tam było i po zlaniu słychać, że latają w baku kawałki rdzy. Chcę to wszystko dokładnie wyczyścić z rdzy. Czytałem w którymś wątku, że najlepsza podgrzana cola i do tego nakrętki lub kamyki. Jakiej wielkości te nakrętki? 8-10-13-15? Ewentualnie zamiast coli czym można wypłukać?
Ponadto zdemontowałem kranik. Jest zasyfiony. Muszę go rozkręcić, natomiast jak przeczyścić te rurki w nim i czy z takiej korozji jaka jest na nich coś jeszcze będzie? Czym go wyczyścić? Jak odkręcić tę plastikową nakrętkę, żeby jej nie uszkodzić. W rękach ani drgnie.
W następnej kolejności zdemontowałem gaźnik. Tutaj też pytanie czym najlepiej go wyczyścić? Czy wymoczyć go w ropie czy nafcie? A może w czymś innym? Na zdjęciach widać jakie zabrudzenia są w nim. Na razie nie wykręciłem z niego dysz, ale porozkręcam wszystko.
Na pewno podkładka pod komorą pływaka jest do wymiany.
|
|
20-09-2021 21:03:46 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku - Nestor - 20-09-2021 21:03:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|