Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnik s38
|
Autor |
Wiadomość |
Rayan
Nowy

Liczba postów: 18
Imię: Piotr
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Remont silnik s38
(14-09-2021 04:31:50)Debesta napisał(a): No ale po,co chcesz dwa szlify przeskoczyć? Zrób na 38,75.
Zapłonu duellsa sa spoko, hula w mojej motorynce, a żarówki to sie przepalaja, ale na magnetach duellsa, przez zbyt potężne magnesy i tak dalej.
Polecam tego duellsa, aczkolwiek musiałem w nowym wymienić kondensator bo iskry nie bylo. Jedyna wada to podstawa, ktora ma srednice mniejsza o jakieś 0,5mm i przy ustawianiu wozi ja na boki.
Jak sie zdecydujesz na cdi, to mam cały komplet, praktycznie nowke, za 300 oddam, zawsze to taniej.
Walek startera bede mial.
Co do walu, możesz również w chińczyka zainwestować, lecz trzebaby porównać najlepiej w sklepie, bo w roznych stronach Chin je robiq.
Witam,
Wczoraj byłem ponownie na pomiarach i wychodzi najbliżej na 39,00.
Wał kupię Duellsa. Co do CDI to wezmę nowy by jakąś gwarancję mieć;)dzięki za propozycję.
Co do wałka chętnie przytulę podeślij zdjęcia i propozycję cenową na prv.
Jedyny tłok jaki znalazłem to .
https://allegro.pl/oferta/tlok-romet-kom...8133714981
Czy ktoś się orientuje o co chodzi z tym opisem "pierścienie znaczone lub Almotu"
Jaki zestaw łożysk polecacie do kompletu silnika?
Jeszcze jedno pytanie, bo wymieniam także łańcuch, mój stary po przeliczeniu ma 108 ogniw a w sprzedaży są 112 niby do komara 3.
Czyżby ktoś coś już skrócił czy i takie występowały ? Mam zębatkę 13 zębów z przodu i 35 tył.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-09-2021 11:45:31 przez Rayan.)
|
|
14-09-2021 11:09:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont silnik s38 - Rayan - 14-09-2021 11:09:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|