Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnik s38
|
Autor |
Wiadomość |
łogór 200
Ostatni ch#j Polski

Liczba postów: 641
Imię: Tomek
Skąd: Małopolska
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Remont silnik s38
(13-09-2021 10:03:01)Rayan napisał(a): Witam,
Rozebrałem swoje jajko i już wiem co tam ciekawego zostawił poprzedni właściciel Mam pytanie bo przejrzałem forum i część odpowiedzi jest sprzed kilku lat czy idę dobrą droga.
Sprawa wygląda następująco.
1. Cylinder ma 38,5 więc już był po szlifie i wymaga następnego bo ma wzdłużne rysy . I tu pytanie czy dostępne są jeszcze Almoty 39,00 lub 38,75 ? Czy lepiej kupić komplet w nominale.
2. Wał korbowy ma krzywy czop ( poprzednio ktoś ściągał magneto bez ściągacza ). Tu chcę kupić Duellsa ale widziałem też Almota, który lepiej ?
3. Magneto, no niestety przez krzywy wał wytarły się cewki i też będę chciał kupić cały komplet ma ktoś coś godnego do polecenia?
4. Wałek startera, wyroniony wieloklin tu poszukam używki.
To obecnie na tyle, trzeba iść do przodu.
1.Do nowych cylindrów nie mam przekonania ja bym oddał orginalny na szlif z tłokiem Almota AK20
2.Zdecydowanie Duellsa dobre wały o Almocie nie słyszałem żeby produkował wały daj link z ciekawości
3.Duells robi kompletne iskrowniki ale podobno palą się żarówki i ogólnie sa kłopoty szukałbym orginału.
4.Dobra decyzja
K:A ja jestem durnym osłem, Tak?
J:Tak
J:Ostatnim ch... Polski To ci mogę zapowiedzieć.
„Każdy człowiek musi w jakiś sposób żyć, nie jak to się mówi byle jak”
|
|
13-09-2021 10:21:15 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont silnik s38 - łogór 200 - 13-09-2021 10:21:15
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|