Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Pewnie niektórzy zaraz mnie opieprza, ja bym tego Robaka pomalowal na nowo
Zapytacie dlaczego???
Bo ten oryginal jest położony bez podkładu i do tego rdzy pod nim jest więcej niż to co widać na wierzchu.
Dlaczego??? Bo to rocznik 1983 i tak to wtedy robiono
Widac to dobrze na zdjeciach.
Mówiąc o nowym lakierze nie mam na mysli lakieru proszkowego, a lakier natryskowy, najlepiej akryl.
Co do gaźnika, żadnego octu, ani jego piaskowania
Rozkręć w drobny mak, czesci do sloika i na noc, dwie zalej benzyną. Przed złożeniem wszystko natrzyj olejem do mieszanki np Miksolem i przedmuchaj sprężonym powietrzem. Taka metoda wg mnie, jest naprawdę skuteczna. Większe zabrudzenia czyszczę watą stalową 000 ale tylko zewnętrzne. Można szkielkowac ale tylko mikrokulkami lub wodnym szkielkowaniem.
Trzecia opcja to myjka ultradźwiękowa z plynem do czyszczenia gaźników.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
11-09-2021 16:59:14 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku - joozek - 11-09-2021 16:59:14
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|