Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
(06-09-2021 23:59:26)Nestor napisał(a): (06-09-2021 00:37:22)joozek napisał(a): To raczej już nie jest Komar, pokaz go z drugiej strony.
W dowodzie rejestracyjnym jest napisane "Komar"
A dokładnie jaki to model? Niestety, ale nie zachowała się żadna dokumentacja do niego.
To ROMET 100. Czy na główce ramy dwie pierwsze cyfry to na pewno 84, a potem 6 cyfr nr ramy, vin ??? Może jest tylko wpis, data pierwszej rejestracji 1984???
W różnych opisach znajdziemy zapis, że lata produkcji tego modelu to 1983-85. Tu na forum już ktoś pokazywał też z 84 r, ale np z 85 ja takich nie widziałem.
Nie zmienia to faktu, że to bardzo dobrze zachowany egzemplarz. Zwróć uwagę na tylne amortyzatory - niepełne dolne główki aluminiowe, oraz częściowo zakarbowane górne szklanki aluminiowe.
Do tego przedni widelec - lagi fi 23, ale z osłonami pvc typu Kadet.
Dół widelca zakończony jest prosto, a wspomniane osłony utrzymują metalowe druciane agrafki, mocowane do małych otworków w rurach. Do tej pory sądziłem, że tylko w pierwszym roczniku Kadeta takie stosowano.
Znając ówczesne "działania" w Romecie, mógł dostać to co akurat było pod ręką. Mimo to można napisać, że ciekawie to wyszło.
Co do chromu, to są już tak głębokie wżery, że nawet szlifowanie i nowa powłoka ich nie pokryje. Poszukaj coś dużo lepszego od Komara 2351/52 - będzie taniej.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2021 15:07:04 przez joozek.)
|
|
07-09-2021 13:54:39 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku - joozek - 07-09-2021 13:54:39
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|