Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Gaźnik Jikov
|
Autor |
Wiadomość |
tomangelo
Uczeń

Liczba postów: 189
Imię: tomangelo
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Gaźnik Jikov
Znalazłem w internecie takie wytłumaczenie (Nikt nie będzie bić za link do konkurencyjnego forum?):
http://motokirc.pl/problemy-tech-f29/pow...97-15.html napisał(a):Ile razy mam powtarzać, że gaźnik Jikov to nie gaźnik tylko mieszacz benzyny z powietrzem Ta mała dziurka na końcu gaźnika to przelew (zaraz przy łączeniu z króćcem, u dołu) Chodzi o to, że benzyna, która nie dotarła do cylindra skrapla się w tym miejscu na okapnik gaźnika. Jeśli jeździsz szybko cała podana przez dyszę benzyna trafia do cylindra. Wystarczy, że zwolnisz, zamkniesz gaz, to co zostało podane przez gardziel trafia na przelew. Dlatego też silnik się zalewa w przypadku zatkania tego otworu Właściwa jest też uwaga, że przy zamknięciu tego otworu moto ma jakby więcej mocy. Bardzo właściwa - ten otwór dodaje też tak zwane ślepe powietrze. Przy max obrotach zasysane jest tam powietrze z tym, że gaźnik jest dopasowany do pojemności cylindra i mocy silnika obliczeniami inżynierskimi.
To jest też rozwiązanie osób, które skarżą się na zbyt duże spalanie.
Nic tu nie da regulacja TE TYPY TAK MAJĄ Wystarczy porównać gaźnik z lat 90-tych czy nawet dzisiejszą chińską produkcje Niebo a ziemia Myślę, że to wypowiedziałem dość jasno
Przecież ten gaźnik nie ma nawet ssania
|
|
16-08-2021 16:11:33 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Gaźnik Jikov - tomangelo - 16-08-2021 16:11:33
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|