Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Gaźnik Jikov
|
Autor |
Wiadomość |
Bob_Harley
Praktykant

Liczba postów: 494
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Gaźnik Jikov
Witajcie Szanowni Romeciarze! Powiedzcie mi czy zużycie gaźnika w ten sposób, że ta, nazwijmy ją - tuleja, w której chodzi przepustnica góra-dół, jest na tyle zjechana że przepustnica ma spory luz i przy lekkim odkreceniu manetki slychać jak dzwoni o scianki tej tulei. Mozliwe ze to przepustnica sie wytarła choć wątpie bo wymieniłem na nową i po niedługim czasie znów to samo - stukanie przepustnicy w gaźniku. Dodatkowo śruba regulacji obrotów jałowych jest wkręcona na maxa bo inaczej silnik po prostu gaśnie. O ile na na jednym z silnikow, bo mam obecnie 2, jest w porzadku bo odpala ladnie i trzyma wolne obroty zawsze, tak na 2gim obroty te są za niskie i jak sie tylko odrobine zagrzeje to zawsze gaśnie, a regulacja sie juz skończyła i nie ma jak zwiekszyc jałowych. Czy mam zmienić ten gaźnik? Mam tylko drugi współczesny zamiennik jikova, w ktorym wystarczy wkrecic śrubke odrobine i juz obroty są wyzsze, aczkolwiek wydaje mi sie ze na oryginalnym jikovie jeździ sie lepiej.
|
|
16-08-2021 12:40:18 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|