Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
Debesta
Człowiek Sztos

Liczba postów: 1,517
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Panie Jozku, mam kilka pytań dotyczących tylnych amortyzatorów odkrytych, z wkrecanymi sprezynami, takich jak były w Pony.
1. Były dwa rodzaje sprężyn (przynajmniej dwa) z drutu 5 i 6mm. Amortyzatory z cienszymi do których modeli stosowano? Rocznikowo to jakoś szlo? Były również sprężyny o roznych dlugosciach drutu i tym samym rozne długości sprezyn?
2. Sa przynajmniej dwa rodzaje koncowek/goleni amortyzatorów. Zarówno górne, jak i dolne roznily sie tym, ze w innym miejscu kończył sie gwint sprężyny (różnica 90 stopni). Tu tez było to jakoś modelowo dobierane?
3.Sprężyny poprzez wygniecenie maja różną długość (chyba ze u mnie amortyzatory sa mocno pomieszane i nie ma dwóch takich samych sprężyn). Różnica wynosi ok 5mm. Zostawiamy to tak, czy skracamy koniec, by bylo równo?
4. Najważniejsze. Czy pret/prowadnice/tloczysko w górnej wkretce da sie wymienić, czy niestety trzeba szukać mniej zużytego zestawu?
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
|
|
05-08-2021 08:20:23 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - Debesta - 05-08-2021 08:20:23
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości
|
|