Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Eksploatacja Ogara 200
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Eksploatacja Ogara 200
Cytat: możesz mi w takim razie wytłumaczyć po co na iglicy więcej wycięć niż dwa?
Żeby się wk**wiać jak się wyrobi rowek i zapinka skacze po iglicy ![:F :F](images/zab.gif) Nie obchodzi mnie po co to jest, faktem niepodważalnym dla mnie jest to, że takie ustawienie pod seryjny silnik jest idealne i moim zdaniem nie należy go zmieniać. Inne ustawienia mogą być przydatne przy modyfikacjach silnika, ale wtedy to już chyba lepiej zamienić Jikova na coś innego
Cytat:Może masz magiczne ręce, na pewno masz większą wiedzę. Jak masz gdzieś pod ręką info gdzie dokładnie opisane jest jak ustawić Jikova twoją metodą tak aby było idealnie bez prób i błędów to będę wdzięczny
Ale co tu ustawiać? Iglica drugi rowek od góry, odpowiedni poziom paliwa w komorze pływaka i dobrze ustawione obroty. To wszystko. Ten gaźnik jest tak prosty, że poziomem zaawansowania regulacji przebija go nawet GM12F ![:F :F](images/zab.gif) Tu nie ma czego ustawiać, tak samo jak nie ma czego uszczelniać, bo konstrukcja tego gaźnika jest taka, że spod pokrywki pływaka zawsze może się pocić, choćby przez otworek guzika przelewu.
Może w końcu się zbiorę i zrobię szybki filmik jak reguluję cały zapłon w tym silniku "w ciemno", coby paru niedowiarków (nie mówię o tobie) w końcu uwierzyło, że ten silnik da się ustawić w 10 minut bez suwmiarki, szczelinomierza czy czego tam jeszcze
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
27-07-2021 20:17:00 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Eksploatacja Ogara 200 - Quake96 - 27-07-2021 20:17:00
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|