PONY 301 1988 Pawła z Kostrzyna
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: PONY M-2 1982 Adama z Poznania
No dobra, pora na bagażnik
Po pomiarach innej ramy, takiej bez przejść  okazało się, że rama Adama jest delikatnie "sztachnięta" w prawo. Dwa nacięcia i długi spaw, wyprostował ją 
Teraz bagażnik z ramą trzymał wymiar, więc do spawania dorobiłem "trzecią rękę"
Po szczepieniu punktów po obwodzie i krótkich spawach jakoś to wyszło. Schowek pasował, więc będzie ok.
Potem tuleja tylnego wahacza i dodatkowy trójkąt - wzmocnienie ramy pod-siodłowe.
Na zdjęciach widać kolejność wycięć i w-spawań innych detali, tak by utrzymać bieżące wymiary, np tulejka stojaka centralnego, czy płaskowniki bagażnika.
Nie można od razu wszystkiego powycinać i potem wspawać. Musimy pamiętać o punktach odniesienia i że podczas spawania, niektóre wymiary mogą "uciec" temperatura spoiny robi swoje.
No i przymiarka
Tu na zdjęciach widać, dlaczego poszukiwałem nowy, inny przedni błotnik do Pony.
Nie chodzi tu bynajmniej o zbędne "dziury" po chlapaczu, a raczej o nadgorliwość właściciela - wyklepał rant, i to ten od góry 
Niestety, poległem i nie dałem rady go odtworzyć
Koniec, końcem ... wszystkie elementy zgromadzone i gotowe do malowania
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2021 14:31:48 przez joozek.)
|
|
10-06-2021 14:06:01 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
bacablue (08-18-2021), Szatek (06-10-2021)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: PONY M-2 1982 Adama z Poznania - joozek - 10-06-2021 14:06:01
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|