Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Joozkowy Wigry 1980
|
Autor |
Wiadomość |
Muran001
Uczeń
Liczba postów: 260
Imię: Tomasz
Skąd: Mazowsze
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Joozkowy Wigry 1980
Ostatnio przerabiałem temat wałeczków do torpeda rometowskiego. Koledzy z grupy na Facebooku ZZR-Flaming-Romet poradzili mi wymianę wałeczków, ponieważ w torpedo we Flamingu nie chciało ani napędzać po wymianie kuleczek na wianek w zabieraku i przepuszczało podczas hamowania. Okazało się, że miałem wyrobione wałeczki (średnica 6,42-6,48 mm). Proponowano mi z Allegro wałeczki fi 6,6 mm x 11,4 mm po 1,50 zł za sztukę. Przeszukałem sklepy rowerowe. Starszy ekspedient z pierwszego sklepu mimo braku elementów doradzał mi włożyć w ciemno 6,7 mm. Są na rynku dostępne wymiary: 6,6 mm, 6,7 mm i 6,8 mm. Potem udałem się do drugiego rowerowego. Były tylko 6,8 mm, więc wziąłem 10 sztuk po 1 zł za sztukę, ponieważ składałem również zapasowe torpedo. Pomogła mi wymiana wałeczków na możliwie najgrubsze - 6,8 mm. Flaming jeździ i hamuje w torpedzie.
Joozek
Możesz sobie założyć drugi hamulec na tył, jeśli zechcesz do swojego Wigry 3. Bywały Universale na ramach Wigry 3 z dwoma hamulcami, lecz bez przerzutki w piaście i z normalnym torpedo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2021 16:30:22 przez Muran001.)
|
|
09-03-2021 16:28:26 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Joozkowy Wigry 1980 - Muran001 - 09-03-2021 16:28:26
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|