Regulamin konkursu "Romet roku":
1. Jeden użytkownik w danym konkursie może wystawić tylko jeden pojazd/zdjęcie.
2. Każdy użytkownik będzie mógł dodawać jedno zgłoszenie, od czasu powstania konkursowego tematu do momentu ogłoszenia głosowania.
3. Głosowanie odbędzie się poprzez dodane ankiety w danym temacie.
4. Głosowanie na samego siebie będzie znaczyło dyskwalifikacją zgłoszenia.
5. Każda próba namawiania głosowania na siebie będzie skutkowała zakazem brania udziału w eliminacjach do końca roku.
6. Jeśli ktoś dostanie wiadomość z prośbą o zagłosowanie proszony jest o przesłanie zawartości do administracji.
7. Nowo powstałe konta nie mogą brać udziału w głosowaniu. Jeśli już oddadzą głos to głos zostanie unieważniony.
8. Głosy będą liczone jeśli użytkownik posiada
minimum 10 postów i jego obecność jest
dłuższa niż 1 miesiąc.
9. Dany
pojazd może wygrać
tylko raz w roku.
10. Zdjęcie które wygrało w danym miesiącu, zostanie udostępnione w naszym profilu na Facebooku, oraz
może być umieszczone w forumowym kalendarzu na kolejny rok, dlatego zachęcamy do zdjęć w orientacji
poziomej
11. Formuła zgłoszenia :
- Marka:
- Model:
- Zdjęcie:
12. Każdy użytkownik może dodać jedno zdjęcie (zamazane zdjęcia będą usuwane, lecz każdy użytkownik może prosić o zmianę)
13. Zwycięskie pojazdy z całego roku kalendarzowego biorą udział w finale podsumowującym "Romet Roku".
14. W konkursie mogą brać udział
rowery, motorowery oraz motocykle.
15. Zwycięzcy danego konkursu zobowiązani są do przesłania zdjęcia konkursowego w wysokiej jakości (minimum 1500px szerokości) na adres mailowy który otrzymają w prywatnej wiadomości.
16. Zdjęcia do konkursu zamieszczamy na
forumowym hostingu lub jako załącznik do posta. Unikamy zewnętrznych hostingów z uwagi na znikające po krótkim czasie obrazy.
17. Eliminacje trwają po trzy miesiące i odbywają się cztery razy. Następnie zwycięzcy eliminacji przechodzą do konkursu "Romet Roku".