Romet Komar 2350 - Stan agonalny
|
Autor |
Wiadomość |
DMR
RY13

Liczba postów: 87
Imię: Dawid
Skąd: WLKP/ŁDZ
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Romet Komar 2350 - Stan agonalny
Trochę czasu zeszło, a robota toczy się swoim tempem.
Posłuchałam się Mistrza Józka i nie pomalowałem jeszcze elementów tylko je popasowałem i tak się okazało że poza błotnikami (o których chyba pisałem) wahacz tak jakby był krzywy i jak zacząłem go oglądać to stwierdziłem że ktoś go krzywo pospawał po jakimś dzwonie i zamówiłem prostą niespawaną używkę. Więc w tym miescu dzięki Józek za radę!
W między czasie znalazłem sobie kolegę który w rozsądnych pieniądzach wypiaskował mi silnik (W sumie dwa bo dałem od razu od pegaza 750-tki) i piasty:
Przed

Po
Z efektu szkiełkowania jestem bardzo zadowolony.
Plan działań na najbliższe dni - dziś/jutro ma przyjść wahacz, idzie do piaskowania (raz jeszcze z ramą i resztą bo trochę zaśniedziały przez to że miesiąc leżały) i następnie idzie do pieca i malowanie, chcialem mu bardzo zrobić ten taki zółtogroszkowy kolor, ale kuzyn który ma lakiernie powiedział że nie ma szans dobrać tego koloru do pieca z palety RAL i tak o to będzie albo jasny niebieskie albo wisienka.
A ja będę walczył ze złożeniem silnika, dokupiłem wszystkie nowe elementy: łożyska, uszczelki, wał, cylinder, głowicę, sprzęgło i magneto (po rozkręceniu okazało się że są powyrywane).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-01-2021 11:53:07 przez DMR.)
|
|
07-01-2021 11:46:27 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Komar 2350 - Stan agonalny - DMR - 07-01-2021 11:46:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości
|
|