Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
romet /wsk tiuning
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----

Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: romet /wsk tiuning
Silnik, rama to mało, potrzebujesz filtra, wydechu, łańcucha itd....
Jak nie masz materiału tzn płaskowniki , wszystkie części a przede wszystkim migomatu, szlifierki, wiertarki itd daruj sobie
Na komarka wystarczy spojrzeć jakie to wątłe, oponki 2,25 , zębatki prawie jak w rowerze i hamulce o średnicy 2-krotnie mniejszej niż w WSK... o kołach z wersji jedno osobowych na cienkich szprychach i koronkach nie wspominam nawet
Ostatnia najważniejsza rzecz: wiedza i zdolności manualne, żeby sie w SWAPY itd bawić trzeba być porządnie ogarniętym w temacie ... osoby którym remont silnika od komara zajmuje 2 dni a regulacja gaźnik/zapłonu kilka godzin niech za takie rzeczy sie nie biorą
Najlepsze rozwiązanie- kupić rame do WSK wsadzić silnik i jeździć.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-04-2012 23:28:28 przez Irek.)
|
|
14-04-2012 23:26:42 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: romet /wsk tiuning - Irek - 14-04-2012 23:26:42
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|