Romet Mińsk typ 400A
|
Autor |
Wiadomość |
Wiktor2002ZPL
Nowy
Liczba postów: 54
Imię: Wiktor
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Mińsk typ 400A
Aktualizacja:
- Udało mi się kupić zamek o średnicy 14mm i dopasować go w miejsce oryginału. Gdyby ktoś szukał zamka, polecam: LOB Zamek kasetowy ZKP61 (mam nadzieję, że uda się znaleźć w Internecie), lecz pasuje wiele innych - ważna jest tutaj średnica. Jeśli ktoś zdecyduje się na owy, to rygiel musi mieć długość 122mm (cały, 110mm jeśli liczyć od środka zamka do jego szczytu);
- Po zamontowaniu zamka wkleiłem stare gąbki wcześniej je susząc. Wkleiłem je wraz z wcześniej dociętą na wymiar skórą - gąbki wyglądały tak sobie (kwestia gustu), oczywiście robiłem to samodzielnie, jestem zadowolony z efektu wizualnego oraz praktycznego - schowek pewnie się trzyma, nie słychać brzęczenia, rezonansu. To samo zrobiłem jakieś trzy tygodnie temu z osłoną filtra (prawy boczek);
- Dokładniej wyregulowałem gaźnik, jednak czeka mnie dalsza zabawa - póki co pogoda nie sprzyja długotrwałej jeździe gdzie mógłbym dokonać oceny regulacji. Palił mi świece, były czarne - stąd wniosek o zbyt bogatej ;
- Udało mi się dostać stopkę centralną. Wyczyściłem ją, wyczyściłem i przesmarowałem sprężynę. Zauważyłem, dlaczego się "psują" - wypinają się w czasie jazdy. U mnie wystarczyło podgiąć blachę trzymającą stopkę, taka a'la sprężyna - wchodzi ciaśniej, pewniej, nie wypada samoistnie - słychać coś w rodzaju "kliknięcia" - świadczy o dobrym trzymaniu (przepraszam za niepoprawny zwrot, mam nadzieję, że nie uraziłem polonistów - czas nagli )
Jeśli chodzi o plany to będę się rozglądać za klaksonem, dokładniej regulować gaźnik, przeglądać instalację elektryczną.
|
|
09-10-2020 20:05:37 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|