Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
|
Autor |
Wiadomość |
Blizzard
Nowy
Liczba postów: 5
Imię: Łukasz
Skąd: Koronowo
Pojazd: Inny
|
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
Uszczelki polecam czarne/ciemne jak najdroższe, a nie te papierowe dziadostwo, które można rozpoznać po tym, że to biały i cienki papier, który można łatwo rozerwać. Znalazłem jakieś na w sklepie internetowym:
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/uszcz...aign-id=19
Przy składaniu jeśli chodzi o uszczelnienie silnika, to trzeba uważać na oring przy mechanizmie zmiany biegów, który wychodzi z silnika. Tam jest nawet takie wgłębienie na niego. Jeśli dobrze się tego nie uszczelni, to po dłuższej jeździe będzie leciał olej z góry silnika, także dałbym tam oring i może ciut sylikonu czarnego, żeby kolorystycznie pasował do oringu. Oring oczywiście najlepiej kupić nowy odporny na olej.
|
|
22-07-2020 00:24:11 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200. - Blizzard - 22-07-2020 00:24:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|