Czekaj
ja nie rozumiem.
Chodzi Tobie o zawieszenie, które jest na wahaczach, czy o te lagi?
Jak chodzi o wahacze, to stary typ ma taką w środku tuleje stalową

Zaznaczoną na
czerwono i na
zielono gumowy korek
jest nowszy typ wahaczy

że pod sprężynami jest tylko taka podkładka zaznaczono na
żółto i tyle
uważam, że starszy typ wydaje się lepszy, ale to różnie ludzie mają.
Kiedyś w sklepie skuter dębica były takie tuleje do tych wachaczy. Sam je kupiłem i spełniają zadanie.
Tutaj też były
https://archiwum.allegro.pl/oferta/nowe-...57494.html
Nie jestem pewien, ale tutaj masz schemat do tych tulei
W nowszych lagach jest tak skonstruowane, że wewnątrz są cztery
tuleje ze tworzywa, dwie na stronę. U dołu jest z kołnierzem - a u góry beż. Pomierzy nimi jest (u mnie tak jest) taka
cienka stalowa tuleja, która je separuje od siebie. Zaznaczyłem je kolorem

jest dość hm.. czuły element na uszkodzenia oraz na zużycie i niepolecany w rozkręcaniu (ja to zrobiłem z przyczyn naukowych). Jeżeli wystąpi (zazwyczaj zjechanie tych tulei...), to kupienie innych - co podałeś z allegro - nie naprawi problemu. Przyczyna jest taka, że chinole robią je niewymiarowe - różnie to bywa, jednakże zazwyczaj są one za duże. Wsadzenie ich na sile blokuje wsadzenie lag i ich swobodne pracę - jak je zaczynasz szlifować np. papierem, to koło lata ze wszystkie strony.
Są 3 możliwości rozwiązania
1. Wsadzenie tych chinoli, jak powinno być, kupienie rozwiertaka i rozszerzać do powiewniej szerokości - nie powiem Tobie jaka to będzie, bo sam zapomniałem oraz to jest indywidualna sprawa... suma sumarum nie polecam tego rozwiązania
2. Tutaj masz schemat od @joozek

i z tym schematem tulei idziesz do miejscowego tokarza - karzesz mu wykonać z teflonu takie tuleje z odchyleniem +/- 0,1mm i masz. Tutaj możesz nawet zabrać ze sobą lagi i powiedzieć tokarzowiu sprawę, że tu ma być tak zrobione, żeby nie było luzów i swobodnie pracowały
3. Piszesz do @Joozek aby Tobie wykonał na zamówienie, bo dośc hmm.. dokładna praca i różnie bywa z tokarzami