Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Nowy cylinder i tłok, szlif,
|
Autor |
Wiadomość |
Mixol
Uczeń
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/uczen.png)
Liczba postów: 231
Imię: Mixol
Skąd: okolice Mińsk Maz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Nowy cylinder i tłok, szlif,
Nowy sinik ma wymiar nominalny cylindra i tłoka.Podczas pracy po dotarciu gładź cylindra i tłok po prostu się zużywa, mogą pojawić się rysy itp.Podczas remontu można zrobić szlif cylindra, czyli przejść na większą średnicę tłoka, np. z 38mm na 38,25 - czyli pierwszy szlif.Te 0,25 pozwalają na uzyskanie odpowiedniej powierzchni na tuleji cylindra, czasami ze względu na duże wytarcie tuleji trzeba robić od razu na 38,50.To tak w skrócie najprostszymi słowami.Oczywiście szlifów można wykonać kilka, zwykle 4, bo im więcej szlifów tym cięższy tłok co przy chińskich zamiennikach nie zawsze służy silnikowi.Tam chyba i z 6 można robić
|
|
20-05-2020 09:51:36 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Nowy cylinder i tłok, szlif, - Mixol - 20-05-2020 09:51:36
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|