Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200.
Cytat:Dochodzą do tego jeszcze inne dysze w gaźniku.
Nie powielaj tego mitu proszę Osobiście potwierdziłem to na kilku przypadkach, że w Ogarach też były fabrycznie montowane dysze 38 i 68, więc to nie była jedna z blokad. Być może są od tego wyjątki, ale nie jest to regułą, więc w fabrycznym Ogarze należy się spodziewać właśnie "normalnych" dysz. Jak gaźników miałem już chyba z dziesiątki w rękach, tak w żadnym nie spotkałem dysz oznaczonych 35 i 65, przy czym nie twierdzę że takowe nie istnieją.
W kwestii zapłonu sprawa jest prosta. Albo to zapłon 20W, tylko ktoś w fabryce nie przebił 3 na 2 (bo tak właśnie robiono), albo to faktycznie zapłon 30W od Jawy. Do Ogarów nie szły 30W zapłony, bo do lamp Ogara nie było odpowiednich żarówek, które by te 30W pobierały. U nas stosowano 15/15W na przód i 5W na tył, a w jawce były zupełnie inne żarówki, plus chyba z przodu i z tyłu była chyba jeszcze jedna dodatkowa.
Jeśli chcesz poznać wszystkie szczegóły zmian w Ogarze itd. to w dziale Forumowej Wikipedii masz cały obszerny temat o 200, który sam pisałem.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2020 15:12:26 przez Quake96.)
|
|
25-04-2020 15:11:27 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Dwuseta, czyli w końcu mam Ogara 200. - Quake96 - 25-04-2020 15:11:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|