Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar 2351 obroty silnika
|
Autor |
Wiadomość |
Wodnik
El Dezametto Mecánico
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/praktykant.png)
Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Komar 2351 obroty silnika
Przy pełnym otwarciu przepustnicy o ilości paliwa decyduje główna dysza.
Skoro to nowy gaźnik to może ona dawać za dużo paliwa. Zwłaszcza że z gumą filtra chodzi gorzej.
Ta śrubka z pracą na wysokich obrotach nie ma nic wspólnego. Tylko z praca na niskich i płynnym i szybkim przechodzeniem z niskich na wysokie obroty. Tak samo zapinka iglicy.
Jednak żeby dobrze wszedł na wysokie obroty powyższe elementy muszą być dobrze ustawione.
Gaźnik wyreguluj tak jak odpisywałem tutaj.
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...214&page=2
Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 22:59:22 przez Wodnik.)
|
|
17-04-2020 22:41:00 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 2351 obroty silnika - Wodnik - 17-04-2020 22:41:00
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|