| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Komar 2351 obroty silnika
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Wodnik   El Dezametto Mecánico
 
  
 
   Liczba postów: 354
 Imię: Szymon
 Skąd: Kleczew (PKN)
 Pojazd: Romet 2375
 
 | 
			| RE: Komar 2351 obroty silnika 
 
				Przy pełnym otwarciu przepustnicy o ilości paliwa decyduje główna dysza.  
Skoro to nowy gaźnik to może ona dawać za dużo paliwa. Zwłaszcza że z gumą filtra chodzi gorzej.
 
Ta śrubka z pracą na wysokich obrotach nie ma nic wspólnego. Tylko z praca na niskich i płynnym i szybkim przechodzeniem z niskich na wysokie obroty. Tak samo zapinka iglicy. 
 
Jednak żeby dobrze wszedł na wysokie obroty powyższe elementy muszą być dobrze ustawione.
 
 
Gaźnik wyreguluj tak jak odpisywałem tutaj. 
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...214&page=2Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 22:59:22 przez Wodnik.)
 |  |  
	| 17-04-2020 22:41:00 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Komar 2351 obroty silnika -  Wodnik - 17-04-2020 22:41:00 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |