Komar 2350 - remont (raczej powolny)
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2350 - remont (raczej powolny)
Oczywiście komar do uratowania, ale ...
Wiele w nim części zapożyczone od Sztywniaka ![Rolleyes Rolleyes](images/smilies/rolleyes.gif) prawdopodobnie od 232
Popatrz na przód, zarówno jak widelec i błotnik ze wspornikami pochodzą właśnie od sztywniaka. Nawet chromowaną ramkę lampy przedniej przełożył.
Zbiornik tak samo, ktoś kombinował z przednią płetwą i tylnym mocowaniem na śrubę.
Rama wg mnie pochodzi od modelu 2330 lub wczesnego 2350 (mocowanie pompki i tuleja tylnego wahacza), na pewno nie z 1975 roku. Wysoka sztyca pod-siodłowa, stojak centralny z 1969 r, lub od sztywniaka, podnóżki kierowcy z pedałem hamulca - wczesny 2350.
Z rocznika 1975 jest: bagażnik, tylny błotnik (do tego ma cięcie proste), amortyzatory, wahacz tylny i może osłona łańcucha.
Siedzenie z napisem ROMET pewnie od Pony, lub Rometa 100.
Ogólnie - składak
aaaa, byłbym zapomniał - kola też od sztywniaka, mowa o profilach obręczy, ale pewnie i tak były przełożone całe.
Musisz od samego początku przyjąć front robót. Projekt skupić na konkretnym modelu, np wg zapisu w dokumentach.
Podsumowując - włożysz w niego duuuzo kasy
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-04-2020 00:13:23 przez joozek.)
|
|
14-04-2020 00:09:14 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 2350 - remont (raczej powolny) - joozek - 14-04-2020 00:09:14
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|