Komar 2320 '70 - ''Klak''
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2320 '70 - ''Klak''
2351 miały jeszcze silnik S38 (003) i blachy gaźnika, a właśnie przód na lagach fi 23 mm z płaskimi blaszkami pod wsporniki błotników, w kształcie litery V chromowane jak w pierwszych modelach T-1.
2352 miały silnik 017, bez blach gaźnika, lagi fi 23 mm z blaszkami, z tyłu, podgiętymi do góry (takie jak w Ogarach) bo wsporniki były proste po 2 na stronę, malowane, takie jak w Ogarze, ale dłuższe, bo pod koło 19" Przy okazji, ten model miał już osłonę łańcucha z PCV
2352W jak wyżej, ale silnik 023
Jeszcze jedna uwaga, we wszystkich tych modelach błotnik tylny był krótszy od modelu 2350 o ok 7 cm (no może przejściowo w 2351 jeszcze się trafiały), a bagażniki nie miały owalnych otworów pod paski (których nigdy PREDOM ROMET nie stosował.
Co do tylnej lampki z białym odbłyskiem
ale to tylko moja teoria - cofamy się do roku 1969, gdy po raz pierwszy wprowadzono taka lampkę (model 2330 i własnie 2320), nazwijmy ją typu ROMET, choć jeszcze takiej firmy nie było. Lampka ta zastąpiła poprzednią typu "żółwik" znana ze sztywniaków, która pod spodem miała dodatkowy odblask. Musiał być wtedy jakiś przepis o zespoleniu tych dwóch rodzai światła w jedną obudowę, więc zastosowano takie rozwiązanie, białe szkiełko odblasku. Wówczas tylko jedna firma takie robiła POLMO. Spotkałem się, że na przemiennie, raz białe, a raz czerwone - tak do 1973 roku, dlatego to tylko moja teoria
Sorry za off top
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2020 02:32:01 przez joozek.)
|
|
01-04-2020 02:28:44 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
romek (04-01-2020), tommy (04-01-2020)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 2320 '70 - ''Klak'' - joozek - 01-04-2020 02:28:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości
|
|