Komar 232 1967 rok ZZR - mój kolejny Robak
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 232 1967 rok ZZR - mój kolejny Robak
Inwentaryzacja ramy
Najpierw ogranicznik stojaka centralnego - taki zastałem patent, dobrze, ze nie spawany. Na następnym zdjęciu taki jaki ma być, wystarczy wspawać i zaspawać niepotrzebne otwory.
Sam stojak wymaga tulejowania otworów pod sworzeń, a także wymianę tulei w ramie - tu zastosuję "mój sposób na
Martwi mnie też ta prawa blacha silnika - pewnie będzie wymagała wymiany
Do tego te rozwiercone otwory pod nity tabliczki znamionowej.
Stopki stojaka do napawania i oszlifowania.
Do wymiany też pójdą metalowe tuleje z osią, tylnego wahacza - sztywnego trójkąta. W tym przypadku nie potrzebne będzie tulejowanie otworów.
Otwory sztycy pod miseczki bieżni - OK
Ciekawostką jest dorobiony przedni ogranicznik skrętu - to działa - to zostanie, jedynie pod-spawam i oszlifuję.
No i na koniec, przedni widelec.
Gwint sztycy jest ok. Wszystko umyte i wyczyszczone. Dobrałem właściwą nakrętkę radełko-wą, podkładkę z wewnętrznym zabezpieczeniem i nakrętkę kołpak-ową.
Dolna bieżnia sztycy usunięta - metodą podgrzania palnikiem i dużego noża.
Miejsca tego nie zabezpieczam - Robak będzie malowany natryskowo, więc z osadzeniem bieżni nie będzie problemu. Jednak gwint sztycy - musi być zabezpieczony przed piaskowaniem i malowaniem, każdym.
Idealnie do tego nadaje się elektryczna taśma izolacyjna, zimno-kurczliwa.
Na koniec kontrola wahaczy pchanych, ew podbicie od dołu gniazd odbojni, W tym przypadku nic nie musiałem robić.
Na dziś koniec ... cdn ...
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
26-03-2020 01:17:03 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
bacablue (08-23-2020), Szatek (03-26-2020)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komar 232 1967 rok ZZR - mój kolejny Robak - joozek - 26-03-2020 01:17:03
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|