| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Czy ogar po wymianie cylindra , pierścieni i tłoka zawsze jest słabszy zanim się dotr
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| kacperszkudlarek   ∅
 
  
 
   Liczba postów: 1,018
 Imię: Tak
 Skąd: Tak
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Czy ogar po wymianie cylindra , pierścieni i tłoka zawsze jest słabszy zanim się dotr 
 
				Słuchaj, wpierw zobacz czy na forum nie było takiego tematu. Jeśli nie było, wpisz w wyszukiwarkę swój problem. Jeśli nic sensownego nie wyskoczyło dopiero pisz nowe wątki na forum. Powiem szczerze tak, na chłopski rozum nie powinien być słabszy, a raczej mocniejszy, gdyż są nowe pierścienie i wgl (jeśli się pomyliłem czy coś to po prostu proszę mnie poprawić, nigdy nie zakładałem nowego zestawu cylinder+tłok). Też nie wiem co dla cb znaczy termin 'słabszy', że wolniejszy? No jak wymienisz pierścienie i wszystko założysz to ma większą moc, gdyż kompresja się zwiększa, ale raczej szybszy nie będzie. Jeśli chodzi ci o prędkość to już tu wchodzą przełożenia na kołach zębatych. Żeby był szybszy musisz zmienić koło zębate zdawcze na większe, a to koło zębate które jest na tylnym kole musisz zmienić na mniejsze.
 |  |  
	| 01-03-2020 19:07:20 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
| Wiadomości w tym wątku |  
| RE: Czy ogar po wymianie cylindra , pierścieni i tłoka zawsze jest słabszy zanim się dotr -  kacperszkudlarek - 01-03-2020 19:07:20 |  
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |