Przeszedł ponad rok, z większymi i mniejszymi problemami na chwile obecną zrobione zostało praktycznie wszystko... Chyba
- skasowane luzy na skrzyni / automacie
- zrobiony i poprawiony wał bo był krzywy po pierwszym montażu...
- sklejony cały dół
- zrobiona głowica pod tłok z płaskim denkiem
- skorygowany jeszcze ciut cylinder po portingu
- wymierzona i zaprojektowana i gotowa do wykonania z alu podstawa pod CDI
- dokupione ostatnie brakujące elementy (tuleje gumowe, wkład sprzęgła, śruby itd)
Zostało właściwie ogarnąć jeszcze kilka tematów:
- wymiana szczęk hamulcowych z tyłu
- instalacja elektryczna
- wyliczenie i wykonanie jakiegoś wydechu
- ogarnąć i przejrzeć amala 16 / zrobić przejściówkę pod binga 15
- odpalić
Można było wyszkiełkować te kartery, no ale teraz już nic z tym nie zrobie. Głowica była używana, niesteyt był uszkodzony gwint i majster skołował taką z uchwytem... Trzeba będzie odciąć

Ogólnie wyszło tak sobie, no ale tak to bywa z używanymi głowicami - za jakiś czas poszukam jakiejś nowej i spróbujemy nową przerobić. Ciekaw jestem jak to będzie chodzić, chciałbym w tym tygodniu poskładać sprzęgło i złożyć górę silnika - podobno głowica i cylinder mają zostać wysłane w poniedziałek. Kilka fotek jak to wyszło wszystko: