Jawa 50 typ 20 (1974) remont
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Jawa 50 typ 20 (1974) remont
Cytat:Poziom paliwa jest chyba jeszcze niepoprawnie wyregulowany, bo Jawka potrafi się dławić, prychać, itp., choć podejrzewam jeszcze dysze, które mogłem za mocno wyczyścić i je uszkodzić.
Poziom paliwa to prosta sprawa. Musi być ustawiony tak, aby po "zatopieniu" pływaka w komorze, paliwo było na równi z kołnierzem.
Dyszy raczej nie uszkodziłeś, bo nie wiem jak trzeba chcieć żeby to zrobić  Najprędzej obstawiam ten poziom paliwa, choć wtedy miałbyś stały problem przy wyższych obrotach pewnie. Sprawdź ustawienie zapłonu i platynek, bo jawka o ile na ustawienie zapłonu leje (zapali nawet na odkręconej podstawie  ale będzie mogła się dławić), tak platynki trzeba dobrze ustawić.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
01-01-2020 01:04:10 |
|
1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post:1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
BellaUrsa (01-01-2020)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jawa 50 typ 20 (1974) remont - Quake96 - 01-01-2020 01:04:10
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|