Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Szczegóły w remoncie silnika
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,249
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Szczegóły w remoncie silnika
Kolega przypadkiem nie myli małego tłoka z dużym cylindrem? Przynajmniej tak mi pasuje po opisie, skoro mówisz, że wypadł zamek i porysował tłok (powinno być cylinder). Pobierz z internetu schematy albo katalogi części zamiennych, popatrz, policz ilość zębów i dojdziesz co jest nie tak. Brak 1 i 3 może być spowodowany tym, że po spawaniu wodzika dwójka przesuwna nie jest w stanie zasprzęglic (zazebic) się z kołami stałymi. Zbadaj luz na korbie, z reguły czeskie wały wytrzymują więcej niż sam motorower. Powinien być dobry i moim zdaniem często nie ma sensu regenerowac tego wału. Ja również rekomenduję Dirko. Kup grubsze uszczelki albo dotnij sam z gambitu 0,3-0,5mm. Wymieniając zębatke zdawcza zmień cały napęd. Sprzęgło może się spalić, co w przypadku tego marnego sprzęgła jest bardzo możliwe. Jeśli nie wiesz w jakim stanie było sprzęgło, to skontroluj grubość okładzin. Jeśli korki będą starte bardzo mocno, aż do wienca koła, to znak, że trzeba je wymienić.
![Heart Heart](images/smilies/heart.gif) Romet Charteł bogiem mym
![Cool Cool](images/smilies/cool.gif) Romet Traper nałogiem mym
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif) CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik ![Tongue Tongue](images/smilies/tongue.gif)
|
|
19-12-2019 01:06:06 |
|
1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post:1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post.
ryjszard (12-21-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Szczegóły w remoncie silnika - JGNZM - 19-12-2019 01:06:06
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|