Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Szczegóły w remoncie silnika
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Szczegóły w remoncie silnika
Kolega przypadkiem nie myli małego tłoka z dużym cylindrem? Przynajmniej tak mi pasuje po opisie, skoro mówisz, że wypadł zamek i porysował tłok (powinno być cylinder). Pobierz z internetu schematy albo katalogi części zamiennych, popatrz, policz ilość zębów i dojdziesz co jest nie tak. Brak 1 i 3 może być spowodowany tym, że po spawaniu wodzika dwójka przesuwna nie jest w stanie zasprzęglic (zazebic) się z kołami stałymi. Zbadaj luz na korbie, z reguły czeskie wały wytrzymują więcej niż sam motorower. Powinien być dobry i moim zdaniem często nie ma sensu regenerowac tego wału. Ja również rekomenduję Dirko. Kup grubsze uszczelki albo dotnij sam z gambitu 0,3-0,5mm. Wymieniając zębatke zdawcza zmień cały napęd. Sprzęgło może się spalić, co w przypadku tego marnego sprzęgła jest bardzo możliwe. Jeśli nie wiesz w jakim stanie było sprzęgło, to skontroluj grubość okładzin. Jeśli korki będą starte bardzo mocno, aż do wienca koła, to znak, że trzeba je wymienić.
 Romet Charteł bogiem mym
 Romet Traper nałogiem mym
 CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik 
|
|
19-12-2019 01:06:06 |
|
1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post:1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post.
ryjszard (12-21-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Szczegóły w remoncie silnika - JGNZM - 19-12-2019 01:06:06
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|