Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Szczegóły w remoncie silnika
|
Autor |
Wiadomość |
ananas
Technik
Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
|
RE: Szczegóły w remoncie silnika
Do uszczelnienia oprócz uszczelki dać pastę uszczelniającą Reinz albo Dirko, dużo lepsze od typowego silikonu. zawsze robię tym miski olejowe w samochodach, kartery, pokrywy itp. i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ciekło. Wał daj do sprawdzenia bo tak jak mówią krzywi się od złego montażu najbardziej, niech od razu obejrzą tulejkę i łożysko korby. Co do zębatki, to na 11z będzie więcej mocy a mniej prędkości, ogólnie im więcej zębów na zębatce zdawczej tym dłuższe przełożenie. I proszę, nie baw się w żadne stare Stomile ani inne kilkudziesięcioletnie padła. Guma się starzeje, opony po 10 latach od daty produkcji nie powinno się już używać. Tu chodzi o bezpieczeństwo, taka opona mimo, że może wyglądać dobrze, to już totalnie nie trzyma się drogi jak powinna, a do tego może pęknąć w niespodziewanym momencie. Jak sprzęt ma jeździć a nie być tylko eksponatem muzealnym, to tylko nowe opony.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-12-2019 21:09:20 przez ananas.)
|
|
18-12-2019 21:08:22 |
|
1 osoba postawiła piwo ananas za ten post:1 osoba postawiła piwo ananas za ten post.
ryjszard (12-21-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Szczegóły w remoncie silnika - ananas - 18-12-2019 21:08:22
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|