Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Szczegóły w remoncie silnika
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Szczegóły w remoncie silnika
Generalnie to tematów takich było multum i wszystkie takie podstawowe zasady przy składaniu silnika np. metoda ciepło-zimno, szczeliwa itd. wszystko zostało opisane, wystarczy poszukać, to dla każdego silnika jest takie same. Na pewno warto zwrócić uwagę na przylgnie karterów, pęknięcia itd. dobrze się im przyjrzeć bo szczelność w 2t jest bardzo ważna. Zapłon to też było wiele razy opisywane... najpierw przerwa na platynkach 0,3-0,4mm trzeba ustawić a potem ustawiasz tłok w gmp, cofasz 2mm (lub 1,8mm tu trzeba doświadczalnie) a potem kręcisz stator i w tym punkcie platynki mają zacząć się rozwierać. Można też regulować samą krzywką, ja tak w mz robię bo mi klin uleciał z wirnika. Na YouTube masz też sporo filmików ze składania tego silnika.
No i też skoro pierwszy raz rozbierasz ten silnik to warto zainwestować w odpowiednie narzędzia, pewnie nie masz ściągaczy itd. Wał po takim czasie przydało by się zregenerować, ale w przypadku tego silnika to chyba nie opłacalne, nowy wyjdzie podobnie, w sumie w takim układzie to stary wał i w ordynarny sposób można wymontować
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-12-2019 01:18:47 przez Odrestaurator.)
|
|
17-12-2019 01:15:56 |
|
1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post:1 osoba postawiła piwo Odrestaurator za ten post.
ryjszard (12-21-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Szczegóły w remoncie silnika - Odrestaurator - 17-12-2019 01:15:56
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|