W końcu wysłałem gaźnik do
zazikupl, w momencie kiedy to piszę, już powinien być u Niego, a obiecał mi w związku z tym aktualizację wątku o budowie "prototypu 310", za co trzymam mocno kciuki, acz też kajam się, bo już dwa tygodnie temu powinienem go nadać...
ale
Ad Rem...
Z racji Naszej umowy z Zazim, otrzymałem gaźnik seryjny,
14MC i zrobiłem parę zdjęć dla porównania. Jak się okazało, różnią się one nie tylko oznaczeniem, ale i paroma innymi drobiazgami, o czym poniżej:
Po pierwsze:
ten otworek, z lewej
12MC, z prawej seria
14MC, inaczej wytłoczony:
Tu rzut od gardzieli - nie widać różnicy:
Tu też nie widać specjalnej różnicy, prócz oczywistego wytłoczenia - z lewej
A12 i z prawej -
"FOS"
Tutaj znów różnica tylko w wytłoczeniach - oznaczeniach:
Tak samo i tutaj:
Natomiast tu zaczynają się różnice - pływaki są inaczej wytłoczone, co może na tej fotografii nie bardzo widać, ale pokażę:
Generalnie różnią się. No i
Grande Finalle, w prototypie
"12MC" zaworek pływakowy jest z
tworzywa, a w seryjnym 14MC to już sami wiecie - mosiężny (miedziany?):
Tyle ode mnie, bo
12MC już powinien być, jak wspomniałem, własnością
zazikupl...
P.S. Fotki są na opłaconym serwerze, ale jeśli Administracja uważa inaczej, to niech zapisze na Forumowym, poza tym już nie jestem właścicielem tego tworu, więc wszelkie dalsze pytania proszę kierować do szczęśliwego nabywcy
Pozdro600!
Jerry
P.S.
Apropos pływaków - dopiszę tylko, że w
seryjnym gaźniku pływak
nie jest symetrycznie sfazowany - natomiast w
12MC - jest...