Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Współczesne ,,rzemiosło"
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----

Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Współczesne ,,rzemiosło"
Romet/Komar : 90% części dobrych, niektóre jak np przerywacze wymagają dopasowania ale OK. Ogólnie nie moge narzekać. Bywały części nie zdatne do użytku jak 1 gaźnik, 1 tłok (strasznie puchł) czy manetka zmiany biegów do Komara ale wały cylindry itd były bardzo dobre .
W motorynie mam silnik na prywaciarski częściach (już drugie takie 023) i pracuje bez zastrzeżeń, moc kultura pracy w porządku
WSK 125: tu już gorzej z częściami silnikowymi : cylindry totalna porażka (zbyt małe kanały, duży ubytek mocy) , pełne wały (bez blach) zbyt ciężkie i czopy minimalnie za dużej średnicy (trudność z osadzeniem łożysk) . Napędy, części elektryki, gaźnik bez zarzutu.
Jawka : bez większych zastrzeżeń wszystko pasowało i działało
Simson: też raczej ok, wał i cylinder bez zarzutu, jeden poważny feler : w nowym zapłonie po 100km (mimo że wał i koło magnesowe też były nowe) w drodze rozpadł sie przerywacz. Warto od razu przełożyć na MZA .
|
|
08-04-2012 22:45:37 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Współczesne ,,rzemiosło" - Irek - 08-04-2012 22:45:37
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|