Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
(15-11-2019 13:00:10)dojtek napisał(a): Witam , czy sprężyny Ogara 205 będą pasowały do motorynki m2 ? Widelec prawie ten sam ,lagi też, nie wiem jak ze sprężynami ? I jeszcze jedno- jak są mocowane króćce w lagach , na które nakręca się sprężyny?
Jeśli pytasz o sprężyny z Ogara 205 do Pony M2 (fi lag 25 mm), to tak, będą pasowały, pod warunkiem, że będą miały dł 22 lub 19 cm.
Widelec faktycznie można adoptować bez zmian, ale chromowane lagi już nie - maja inne dolne mocowania wsporników błotnika, mimo, że fi jest to same 25 mm.
Króćce w lagach, czyli sposób ich osadzenia, jest taki sam. Sprężyny mocowane są poprzez wkręcenie - gwint = skok sprężyny. To samo u góry widelca, pod półka górna - gwint prawy.
Skoro już tu coś napisałem, przy okazji wrzucę 2 zdjęcia T1 w czarnym malowaniu.
Moje pytanie nadal aktualne, jaki będzie do tego kolorek pozostałych części.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
15-11-2019 17:07:40 |
|
3 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:3 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
dojtek (11-15-2019), Jorginsson (11-15-2019), Szatek (11-15-2019)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet - joozek - 15-11-2019 17:07:40
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości
|
|