I tak powolutyku do przodu bo instalacja już spleciona z moim cdi.
Moduł ukryty w schowku narzedziowym a przewody puszczone wzdłuż ramy.
Cały zestaw plung&play bo instalacja orginalna nie została zniszczona wiec powrót do orginału nie jest problemem.Zaden s plastików schowka też nie ucierpiał bo ma sporo "szpar" na stuku rury głownej.Zjednej strony pu ściłem kabel WN a z drugiej kable do cewkomodułu.
Jakoś nie leżało mi to lekkie koło magnesowe bo silnik nie chciał przeskoczyć rozpedem przez moment w którym spreża silnik zatrzymywał się !!!.
Dotoczyłem dociazenie koła i powiem wam że to jest to co "Misie lubią najbardziej!!!!"silnik pracuje nawet na minimalnych obrotach bardzo równo i cięzko to opisać ale jedno jest pewne że żadne cdi bez dociazenia nie będzie prawidłowo pracowało!!!
Zapewne niejeden pomyśli ze to jakaś profanacja motorynki ale starałem się uspawnić delikatnie ten układ zapłonowy pomimo tego że sporo elementów użytych do renowacji jest orginalnych.
Sorki za obrócone zdjecia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-10-2019 22:06:53 przez robert2006p.)
25-10-2019 22:04:12
2 użytkowników postawiło piwo robert2006p za ten post:2 użytkowników postawiło piwo robert2006p za ten post. rafi555 (10-26-2019), seler1500 (10-26-2019)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.