Romet M750 Pegaz
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Romet M750 Pegaz
Pytanie 1.
Długość rur widelca nie ma znaczenia. Jednakowej długości muszą być chromowane lagi i sprężyny.
Różnica jest jednak spora, po założeniu osłon gumowych będzie to widać - różnicę.
Jeśli gwint sztycy jest ok, widelec prosty, to zostaw tak jak jest.
Pytanie 2.
Ten licznik nie jest od tego modelu. Powinien być w kubku metalowym z tarczą od Komara. Zresztą na kubku masz wytłoczony rok produkcji np 86
Blacha mocująca jest oczywiście nie oryginalna. Jak chcesz mogę Ci wysłać oryginalną.
Uszczelkę dobierzesz sam - oring 2,5 mm fi wew = fi zewn kubka licznika
Pytanie 4.
Pasta alu-chrom, co jakiś czas do przetarcia. Niestety efekt nie będzie zbyt trwały, to aluminium jest kiepskiej jakości. Proponuję zrobić efekt satyny - szkiełkowanie + wata stalowa. Wygląda jak oryginał i będzie długo tak wyglądał.
Pytanie 5.
Zdecydowanie polecam wyrób z poliamidu - toczenie pod wymiar + tolerancje.
Jak coś to toczę takie tuleje.
Przy okazji - prawy amortyzator na zdjęciu to już złom - pognieciony. Do tego wypolerowałeś zardzewiałe elementy stalowe - brak ocynku. Zanim je założysz znów zardzewieją.
Zajrzyj do mojego wątku - regeneruję takie amortyzatory.
Pytanie 6.
Kompletną instalację elektryczną z przewodów LY 1 mm2 w oryginalnym kolorze izolacji + koszulki czarne + końcówki konektorowe, możesz zrobić sobie sam, wszystko kupisz na metry. Ew mogę Ci taką zrobić.
Pytanie 7.
Polecam śruby z nierdzewki A2. Najlepiej kup wg wymiarów - wyjdzie taniej np w BEJMET.pl a jak nie to zestaw dedykowany z nierdzewki A2 do modelu 2351
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
01-10-2019 00:13:07 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet M750 Pegaz - joozek - 01-10-2019 00:13:07
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|