Witam wszystkich.
Zakładam nowy wątek, na temat mojego Pegaza.
Jak dotąd złożyłem go do kupy i nawet trochę pojeździłem, ale mam kilka problemów o które chciałbym Was zapytać. Wiem że są poszczególne działy do odpowiednich części pojazdu, ale gdybym napisał tyle osobnych wątków to wcześniej czy później sam bym się zamotał.
Poza tym będę tu dopisywał jak idzie odnawianie i prosił o więcej pomocy
.
Na początek zarzucam film (2 minuty długi), w którym pytam o kilka rzeczy.
Pytanie 1. (
z filmu)
kliknięcie w linki zabierze was do początku odpowiedniego fragmentu
Widelec ma różne długości rur, powinienem się tym martwić, a może cieszyć że mam taki fajny, wyjątkowy widelec?
Pytanie 2. (
z filmu)
Czy prędkościomierz miał jakąś uszczelkę, która zapobiegałaby dostawaniu się wilgoci do wnętrza obudowy lampy?
Poza tym czy ktoś ma zdjęcie, rysunek blachy trzymającej licznik wewnątrz obudowy? Na filmie widać, że moja to samoróbka i nie trzyma jak powinna.
Pytanie 3. (
z filmu)
Cieknie mi gaźnik, jak i czy da się to naprawić? Na początku nie ciekł, ale przestawiłem igłę mieszanki i kilka razy strzelił mi gaźniczek podczas odpalania, nie wiem czy to przypadek i dwie rzeczy zbiegły się w czasie, czy "strzały" są bezpośrednią przyczyną wycieku?
Pytanie 4.
Czym zabezpieczać wypolerowane powierzchnie aluminiowe, bo wcześniej czy później nawet te wypolerowane
na lustro stracą swój blask. Jakiś przeźroczysty lakier, a może smarować jakąś chemią?
Pytanie 5.
Tuleje plastikowe do amortyzatorów tył i przód, czy da się je gdzieś dokupić?
Na przednich sztycach mam tylko jedną i chyba w dodatku zsuneła się, na tylnych brakuje jednej, a te co są, są raczej w kiepskim stanie. Przy okazji pokarzę jak je wyczyściłem
Pytanie 6.
Gdzie kupić przewody do instalacji, nie chodzi mi o ten wysokiego napięcia, chciałbym wymienić te stare bo już są wysłużone.
Gdyby ktoś dał namiar na dobrej jakości i odpowiedniego rozmiaru miedziane przewody to byłbym wdzięczny.
PS. Proszę wziąć pod uwagę, że mieszkam w UK, a tu najprostsze rzeczy czasami trzeba się naszukać i kosztują fortunę,
jak choćby przewody z prawdziwej miedzi, albo śruby z nierdzewki.
Pytanie 7.
A jeśli już wspomniałem o śrubach. Zastanawiam się
nad tym zestawem, do Pegaza nie znalazłem. Zna ktoś jakiś lepszy zestaw do kupienia? Wolałbym ze stali nierdzewnej, ale ocynk też da radę.
Pytanie 8.
Kupiłem świecę NGK 4510 B6HS zamiast Iskry F75, kierowałem się tylko rozmiarem i długością gwintu.
Na co powinienem zwrócić uwagę poza fizycznymi rozmiarami, czy to ma znaczenie w tak prostym silniku?
Czy ta świeca (NGK) nie spowoduje jakichś niemiłych niespodzianek po dłuższym czasie używania?
Notatka od seler1500, 01-10-2019 06:47:37
Przeniosłem do odpowiedniego działu
|